Včera se našel mobilní telefon modré perleťové barvy značky Redmi. Majitel může kontaktovat pracovníky obecního úřadu na tel. č. 731 658 501.
Včera se našel mobilní telefon modré perleťové barvy značky Redmi. Majitel může kontaktovat pracovníky obecního úřadu na tel. č. 731 658 501.
Upozorňujeme občany, že MUDr. Tomáš Gavlas nebude do 30. dubna 2021 ordinovat. Pacienti mohou využít ordinaci MUDr. Davida Gavlase v Davli v těchto ordinačních hodinách:
O víkendu 24. a 25. dubna 2021 se uskuteční jarní charitativní sbírka pro Diakonii Broumov. Věci můžete ukládat ve sběrném dvoře na Brunšově v obvyklé otevírací době.
Přijímat můžeme:
Věci, které vzít nemůžeme:
Dle sdělení společnosti ČEZ Distribuce, a.s. bude přerušena dodávka elektřiny, a to dne 7. května 2021 v čase od 8.00 do 15.00 hodin (Hradištko – Na Hradcích).
Specifikace odběrných míst, kterých se omezení týká, na https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky.html.
Upozorňujeme občany, že v úterý 20. dubna 2021 nebude MUDr. Gavlas ordinovat.
Dle sdělení společnosti ČEZ Distribuce, a.s. bude přerušena dodávka elektřiny, a to dne 30. dubna 2021 v čase od 8.00 do 13.30 hodin (Hradištko – K Dubí a Nad Šlemínem).
Specifikace odběrných míst, kterých se omezení týká, na https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky.html.
Společnost ČEZ Distribuce a.s. přestala vylepovat papírová oznámení o odstávkách elektřiny a přechází na elektronický způsob informování. Každý zákazník si může sjednat zasílání upozornění na plánované odstávky ke svému odběrnému místu e-mailem nebo SMS zdarma na www.cezdistribuce.cz/sluzba. Zde vyplníte EAN kód (18místný číselný kód, který najdete na vyúčtování za elektřinu), datum narození zákazníka / IČO a e-mail pro potvrzení nastavení služby. Registrovat můžete až 3 e-maily a 1 telefonní číslo pro SMS. Informace o odstávkách tak mohou chodit nejen vám, ale i ostatním členům rodiny nebo například nájemníkům. O plánovaných odstávkách elektřiny budete informováni zdarma, minimálně 15 dnů předem e-mailem a SMS.
Způsob informování veřejnosti o odstávkách elektřiny prostřednictvím webových stránek obce zůstává beze změny.
Upozorňujeme občany, že dnem 31. března 2021 uplynula doba splatnosti místních poplatků za odpad a psy. Obecní úřad už nerozesílá předpis úhrady místních poplatků za likvidaci komunálního odpadu a poplatků za psa. Výše poplatků je stanovena obecní vyhláškou, která je vždy začátkem kalendářního roku po jejím schválením zastupitelstvem obce zveřejněna na webových stránkách obce Hradištko.
Poplatky za svoz komunálního odpadu (vyhláška zde)
Výše poplatku:
Číslo účtu: 2925111/0100
Variabilní symbol: číslo objektu
Do zprávy pro příjemce uveďte jméno a příjmení poplatníka.
Poplatky za psa (vyhláška zde)
Výše poplatku:
Od poplatku jsou osvobozeni držitelé průkazu ZTP, ZTP/P (další úlevy v textu vyhlášky).
Číslo účtu: 2925111/0100
Variabilní symbol: číslo objektu, kde je pes přihlášen
Do zprávy pro příjemce uveďte jméno a příjmení poplatníka.
Poplatky lze hradit bezhotovostně na výše uvedený bankovní účet a hotově na pokladně obecního úřadu. S ohledem na současnou epidemiologickou situaci využijte bezhotovostní bankovní převod. Vzhledem k současným omezením nebude Obecní úřad Hradištko sankcionovat opožděné uhrazení místních poplatků za odpad a psa v případě, že budou zaplaceny do 31. května 2021.
Využijte možnost zažádat o elektronické zasílání dokumentů elektronické zasílání dokladů.
Od pondělí 12. dubna 2021 bude opět otevřená knihovna. Žádáme návštěvníky o dodržení hygienických opatření (respirátory – ruce – rozestupy). Těšíme se na vás.
Dle sdělení společnosti ČEZ Distribuce, a.s. bude přerušena dodávka elektřiny, a to dne 16. dubna 2021 v čase od 8.00 do 15.30 hodin a 23. dubna 2021 od 8.00 do 15.00 hodin (Hradištko – Nade Vsí).
Specifikace odběrných míst, kterých se omezení týká, na https://www.cezdistribuce.cz/cs/pro-zakazniky/odstavky.html.